Welkom op de internetsite van Harmonie St. Gerardus Heksenberg opgericht op 11 juni 1938. Iedere maandagavond wordt er gewerkt aan een bloeiende toekomst waarin vooral doorstroom van jeugdige leden een grote rol speelt. De leden waarderen niet alleen het muzikaal niveau maar ook de open en gezellige sfeer die er heerst.

Harmonie St. Gerardus heeft een grote groep vrijwilligers die o.a. deel uitmaken van de diverse commissies het supportteam en ere-bestuur. Ook mag onze harmonie zich verheugen in een grote groep donateurs en sponsors die met hun jaarlijkse financiële bijdrage de club steunen. Op deze site vindt u alle informatie over deze prachtige muziekvereniging!

Namens bestuur en leden wensen wij u veel lees- en kijkplezier toe.

Wij zoeken Jou!

Passie voor creativiteit en muzikaliteit zijn de pijlers van onze vereniging. Met veel plezier repeteren wij op maandagavond aan verrassende concerten. Wil jij je hobby weer oppakken of lijkt het je tof een muziekinstrument te bespelen?

Neem dan gerust contact met ons op of bezoek vrijblijvend onze repetitie. Klik hier voor het contactformulier.